Bestelling laten bezorgen

Woonboulevard Wijchen beschikt over een eigen bezorgdienst. Wij bezorgen de meubelen altijd op de begane grond tot in de gewenste kamer mits de ruimte toegankelijk is. Bezorging op de eerste verdieping of hoger is mogelijk tegen een meerprijs en kun je selecteren tijdens het afrekenproces. Na het bestellen word je gebeld voor een aflever afspraak.

Kleinere producten worden bezorgd door onze UPS of DHL bezorgdienst. Ook hier wordt u per mail of telefonisch op de hoogte gehouden wanneer je jouw bestelling kan verwachten. Wordt de bestelling door UPS of DHL geleverd, dan ontvang je een trackingcode in je e-mail om je bestelling te volgen.

Verzendkosten

Woonboulevard Wijchen heeft verschillende verzendtarieven. Iedere winkel en/of merk heeft een eigen verzendtarief. Dit tarief wordt weergegeven in het bestelproces. Hieronder een schema met de kosten per productgroep en land.

>>> Bezorging in België

Wil je een meubel laten bezorgen in België? Dan vragen we je om contact met ons op te nemen. Wellicht is dit mogelijk, maar daarvoor spreken we je graag zodat we dit samen kunnen afstemmen.

>>> Bezorging en verzendkosten Meubel Direct

Voor Meubel Direct Wijchen bedragen de bezorgkosten € 50,- tot € 100,-, afhankelijk van de regio.

>>> Bezorging en verzendkosten Waddeneilanden

Voor bezorging op de Waddeneilanden en de bijbehorende tarieven, kunt u contact met ons opnemen!
Voor een aantal winkels gelden andere voorwaarden. Neem voor meer informatie contact op met de winkel.

>>> Bezorging en verzendkosten Profijt Meubel

De bezorgkosten voor een meubel staan over het algemeen vermeldt bij de product specificaties en zijn alleen geldig voor de regio.

Uw bestelling afhalen

Woonboulevard Wijchen biedt ook de mogelijkheid om de bestelling op te halen bij één van onze vestigingen. Heb je hiervoor gekozen dan krijg je bericht via e-mail of nemen wij telefonisch contact met je op als jouw bestelling klaar staat in één van onze vestigingen.

Voor het vervoeren van uw bestelling staat er een gratis aanhanger klaar!

Levertijd & Vertraging

Omdat Woonboulevard Wijchen zo goed mogelijk wil voldoen aan jouw wensen en behoeften is het niet altijd mogelijk om alle producten met alle opties op voorraad te houden. Daardoor kan de levertijd af en toe langer zijn. Als de producten van de geplaatste order op voorraad zijn kunnen wij snel tot levering over gaan. Mocht dit niet het geval zijn dan neemt onze klantenservice zo snel mogelijk telefonisch of via e-mail contact met je op om de levertijd door te geven. Bij de producten op de website is wel aangegeven wat de indicatie van de levertijd is. Wil je voor je gaat bestellen weten of het product direct uit voorraad leverbaar is? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Omdat Woonboulevard Wijchen met leveranciers werkt kan het voorkomen dat er vertraging in de productie of levering voorkomt. Natuurlijk proberen wij dit te minimaliseren maar mocht dit voorkomen dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op over de status van je bestelling. Mocht het echt te lang duren dan bieden wij de mogelijkheid om de bestelling kosteloos ontbinden.

Route van onze eigen bezorgdienst<

Om u een indicatie te geven over de dagen waarop we bij u in de buurt bezorgen hebben we hieronder een link geplaatst. Plaatsen of dagen die afwijken van de aangegeven route kunnen in overleg worden ingepland. Mogelijk brengt dit een langere levertijd danwel extra leverkosten in rekening. Aan bijgevoegde lijst kunnen geen rechten worden ontleend.

Plaatsen boven Hardewijk op dinsdag in de oneven weken. 1 x in de 2 weken
Plaatsen onder Venlo op woensdag in de oneven weken. 1 x in de 2 weken.
Plaatsen boven Zaandam op donderdag 1 x in de 2 weken.
Bekijk de route